Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Matilda - 2 januari 2010 16:34

Måste bara börja detta inlägg och säga att vi har ett palindrom-datum idag! Det är nämligen 20100102 dag! Inte så JÄTTE märkvärdigt. Men jag tyckte de va lite coolt ändå!! :D Haha..

Jag kan ju inte säga att det nya året har börjat så bra som det skulle kunnat!
Egentligen ingenting att klaga över, men jag har blivit hängig och helt slut i kroppen. Känns som att jag har massa feber och ont i halsen har jag också! Som sagt, inget att klaga över. Men det är jobbigt ju!
:O

Idag måste jag få klaga liiite!
Det är faktiskt så att idag blir det plogat på våran parkering för första gången sen snön kom!
:| Sjukt dåligt!
Det är skadeservice som ska ha hand om plogning och skottning, men nu är det vi som bor här i HYREShusen som får fixa det själva! Och det finns ju liksom ingenstans att göra av snön. Så de är snö upp till fönstret för dom som bor på nedre botten!
Men nu har Kimmie pratat med en hyresvärd, så dom skickade efter någon som skulle fixa det!
Så Kimmie sprang ut nu för att flytta på sin bil, och säga till våran granne att flytta på sin bil också så vi blir av med denna snö som bara ligger och är i
vägen!

Har inte så mycket mer att skriva idag. Tänkte väl snart ställa mig och börja med maten som ikväll blir fläskfilé och pompa! Kommer bli hur gott som helst!
:D Så kan jag göra det lite fint för gubben som är duktig och tar hand om snön!

Hoppas att ni i alla fall har fått en Kanonstart på det nya året och att det fortsätter att vara kanon tills nästa år!
Jag vet i alla fall att detta kommer att bli det bästa året Någonsin! :D För om 8 veckor så tittar våran älskade lilla skatt ut och vi blir en liten familj!! Längtar så jag blir blå! (Som Stinky skulle säga!!)
:D

Nu får ni hade så bra, så hörs vi i ett annat inlägg!
;)
Ciao! 

*:alindrom datum idag!! säger (16:34):*:D

Ovido - Quiz & Flashcards