Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Matilda - 5 januari 2010 21:46

Jag fattar inte grejen! Jag Måste bara få klaga av mig lite! Annars kanske jag spricker!! Och det vill jag inte! Höhö..
(Och detta inlägg är inte för att trycka ner Någon! Just my thoughts! Kej?)

En del människor säger en sak och gör en HELT annan!!
Jag menar bara ; Säger man en sak.. Gäller inte det en själv också då?

Om jag skulle säga ;  'Jag vill bli behandlad med respekt!'
Så kan jag ju inte gå runt och kasta skit på folk i min närhet och inte visa någon respekt över huvudtaget till dom!
Och folk tar åt sig för jävla lätt! Slappna av, förihelvete! 
Vissa måste bara inse att Allt handlar inte om den personen! Jag har ett liv och det händer just nu mycket i det! Så jag pallar inte med att folk bara ska hålla på att bråka och skit! Det händer mycket ändå som jag måste tänka på! Så, Get Off Me!

Idag var i alla fall jag och Kimmie på MVC och barnmorskan sa att allt lät superbra och såg superbra ut! KarateKid växte som h*n skulle och magen mättes till 29 cm och hjärtat slog 137 slag/min! Det går lite upp och ner, men det är heeelt normalt!! Jag är så jävla lycklig och snart kommer den lilla knodden!! Kii!!

Nu har jag fått skriva av mig lite, och det kanske kommer mera sen när jag har fått fundera på saker och ting!
Tänkte lägga mig och kolla på allt drama i Paradise Hotel nu! Det är ju nämligen debbel-avsnitt idag och jag och Kimmie väntar med spänning på vad som kommer hända med Rami's lilla spel inne i huset! ;)

Så till alla er klag-fisar där ute!
Get Over It!! ;)

Ciao!

Av Matilda - 5 januari 2010 00:54

Måste verkligen skutta in såhär på natten och skriva att jag blir så glad när jag får så fina kommentarer av mina vänner! Jag blir varm i hela kroppen och jag älskar er alla!!
När man ibland är 'nere' och känner att saker och ting är jobbigt, så behöver man en lite knuff i rätt riktning! Och det får jag era kommentarer och inlägg! TACK för att Ni finns! Jag skulle aldrig klara mig utan er!!
:D

Jag och Kimmie var i alla fall på en promenad idag. Jag trodde inte att den skulle bli så lång, så jag klädde inte på mig speciellt varmt.. Inte Kimmie heller..!
Men vi gick och lämnade de papper vi skulle lämna och efter det kommer Kimmie på att ; 'Ja, pappa är ledig idag! Ska vi gå dit??'
Japp, och vi börjar traska! I för tunna byxor och dålig mössa! (som gör så att man ÄNDÅ fryser om öronen!) 
Kommer fram till svärfar och upptäcker att han inte är hemma! DOOH!
Ont i bäckenet, ryggen och med en snuvig näsa börjar vi gå hem igen!
Well well.. Vi fick en promenad i alla fall!
När vi kom hem så började vi sakta tina upp, men Kimmie (jag vet inte Vad som hände) blev skollhet på låren och jätteröd!!! Så jag sa åt honom att bädda ner sig i soffan med en filt, och så fixade jag lite te till honom och till mig själv! Det behövdes! 
Sen har vi ätit lite och kollat lite på tv och så!

Måste bara tillägga att hur kan man inte ÄLSKA Rami, i Paradise Hotel? Den människan är så underbart skön!
Och när till och med Kimmie nästan viker sig av skratt av en dokusåpa så är det bra alltså!
Tittar ni inte på de, så har ni missat nåt! Han gör serien värd att kolla på!
'Din jävla Lök asså!
' xD Whoooo!!

Det får avsluta nattens inlägg, som egentligen inte skulle bli såhär långt!!
:D

Ciao!
 

Ovido - Quiz & Flashcards