Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Matilda - 14 januari 2010 12:20

Jag har vaknat på Helt fel sida av sängen idag! Sitter och försöker hitta motivationen till att göra någonting, men helt utan resultat! Slutar bara med att jag sitter och glor ut igenom fönstret på ingenting..! It sucks Big time!

Igår åkte i alla fall jag och Kimmie till Gimo för att kolla om de va nåt liv! Men det var dött när vi kom fram! Haha..
Hann dock träffa Johanna och Åsa där en snabbis! Och det var kul som tusan!
:D Har inte träffat nån av dom på hur länge som helst! Och dom var så tjusiga som vampyrer! Blodiga och fräscha! ;)
Sen skulle dom upp och dansa och skaka rumpa! Så vi åkte hem till brorsan, där folket satt och drack grogg! Så vi slog oss ner och snackade ett tag, innan vi bestämde oss för att det var dags att åka hem!
Fick även höra att jag hade en följare av bloggen! Tack för den stumpan!
;) Känns kul att några vill följa mitt Händelserika liv! ;P Höhö..

Nej, men nu ska jag... Lägga mig i soffan eller.. Hitta på nåt annat kul. (?) 

Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards