Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Matilda - 29 januari 2010 16:17

Idag känns det som att jag egentligen inte har fått så mycket gjort! Fast jag har faktiskt!! Jag tog Äntligen tag i disken! BERGET som bara har växt och växt för var dag! Diskade upp Nästan allt! Bara några få tallikar som står kvar! 
Sen
(jag vet att jag är vääääldigt sent ute) så har jag plockat undan julpyntet! :P Haha.. De är inte Helt borta! De står på bordet, för jag orkar inte kuta upp på vinden och hämta lådorna! Jag får tvinga (!) med mig Kimmie upp imorgon eller nåt så jag får undan det! Skulle va så skönt att få snyggt här hemma igen! För efter jul så har allt bara sett Kaos ut! Det är absolut inge kul att bo så.. Men vad ska man göra? När jag inte orkar springa och plocka hela tiden! Well well.. Bättre sent än aldrig, säger man väl? ;)

Nu ikväll händer det väl inget speciellt skulle jag tro! Kolla på Let's Dance i soffan och bara ta det lugnt!
Och imorgon kommer mamma och pappa ut hit! Mysigt!!
Satt och pratade med mamma här om dagen och hade bara en
'ingenting-är-bra-dag'! Satt och klagade över det mesta och kände mig egentligen bara less på Allt! Så mamma sa att hon kunde komma ut hit och hjälpa mig lite med de saker jag inte orkar ta själv! Gullig hon!! :D Det gör mig glad!
Min Mamma är Bäst!!

Nu ska jag gå och kolla i frysen vad det blir till middag! Och sen.. Ska jag väl laga den!
xD Haha.. BRA Matilda! -Klappar mig själv på axeln- Höhö..


Ciao!



Ovido - Quiz & Flashcards