Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Matilda - 27 januari 2010 14:21

Det kan man faan fråga sig! Varför är Sverige som det är? Haha.. Ja det kan man fan undra..

Kimmie satt och pratade med sin norska kompis igår och dom satt och prata graviditeter, då hans och hans tjej också väntar barn! (GRATTIS!) Och han frågade då om vi fick nåt för att vi väntade barn och Kimmie menade på att vi får saker från våra föräldrar och vänner!
Men han sa då att norska havande kvinnor får pengar från staten! Och inte vilken liten skitsumma som helst! Nej nej, det rörde sig om 35 000 Nok och det motsvarar ca 42 200 kr! Jaha.. Och vad gör svenska staten för gravida kvinnor..? Ingenting? Tack för den du!
:O

Denna dagen började inte så bra!
Har suttit och försökt plugga!
(Har dock fått några frågor gjorda) Men jag satt bara och var irriterad i flera timmar! Tills jag bestämde mig för att ringa ett samtal som jag egentligen skulle ha gjort igår! Eller, jag ringde igår men fick inget svar! Så jag ringde idag igen! Och nu jävlar! Nu ska det bli flytt till Gimo har jag bestämt! Haha.. 


Nej, nu ska jag göra klart de 3 frågorna jag har kvar så jag blir klar med den här kursen! Skönt som tusan!


Ciao!

Dagens låt tips är McFly - Pov som jag fick av Ämli här om dagen! Mikket pra!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards