Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Matilda - 22 januari 2010 11:47

Javisst friends.. Plugga va de ja! Haha.. Jag är sjukt omotiverad idag också! Känns inte alls kul när man redan ligger efter lite. 
Men jag sov så jävla dåligt i natt!
Det började med att jag knappt Kunde somna för att det gjorde ont i magen  och strålande ner smärta i magen och neråt.
När jag väl hade somnat, så Vaknade jag Varje gång jag skulle vända på mig! Och ni som har sovit hos mig/vet hur jag sover, VET att jag vrider och vänder på mig Hela tiden under natten! Så de va mindre kul!
När Kimmie ringde mig ifrån jobbet och pratade med mig för nån timme sen så fick jag knappt upp ögonen och jag orkade inte hålla i telefonen! Det var sjukt!
Men det är smällar man får ta!
Nu känns det faktiskt bättre, men jag är fortfarande sjukt trött och har ont i huvudet! Hoppas att tabletten hjälper lite i alla fall! För plugga Måste jag göra! hur mycket jag än känner att jag skulle vilja skjuta det åt sidan, bara för en Kort stund! Det blir aldrig en kort stund dock! Haha.. Det är det  som suger!
:P


Ja, Fredagsmys med ja! Hoppas på att Kimmie inte somnar kl 10 ikväll bara! Men gör han det så göööör det ingenting! Han är duktig och kliver upp kl 6 varje morgon nu! Från att ha suttit uppe HELA vintern till typ 4! Så jag är stolt över min lilla gris!
;D
Jag kanske till och med unnar mig att köpa en Daim glass! -Lyser upp som en sol- Men det återstår att se!
Nu tänkte jag ta nåt att stoppa i magen! Fil eller nåt sånt!
:D

Hade så bra folket!

Och en liten sak också! Jag saknar min Ämli! När du inte är här 'hemma' så känns det så jävla tomt! Vill att du ska flytta 'hem' igen och att du blir min Bulleh på heltid
! ;) Höhö..

Ciao!
 

Ovido - Quiz & Flashcards