Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Matilda - 12 januari 2010 14:57

Och jag vet inte ens varför jag är så glad! Jag klagade inte ens när jag stod och diskade! Haha.. Då är de nåt som har hänt! Och det enda som har hänt, är att vi har fått ut granen (Som iofs tog en jävla plats) och fått upp den nya klockan som vi jag fick av mamma och pappa i julklapp! Den sitter där så fint och tickar!! Jag har länge velat ha en klocka i köket, så man slipper springa in i vardagsrummet för att kolla..! Är iofs bara några meter mellan.. Men ändå!!! :P Haha..
Här är min fina klocka!

  Visst är den fin!? TACK mamma och pappa!!



Nu vet jag inte vad vi ska hitta på resten av dagen! Kanske får nåt städryck igen? Men antagligen inte!! Skulle ju helst av allt åka in till stan och hem till mamma och pappa för att hämta.. bara bam bam bam baaaaa!! Mitt hår!! Jaaa, jag har fått mitt löshår och jag är så glad! Kanske är DÄRFÖR jag är så glad idag också!? Vem vet..? Inte jag!
:D 

Nu ska jag som sagt hitta på något annat!

Ciao!
 

Ovido - Quiz & Flashcards