Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Matilda - 17 januari 2010 19:16

Nej det stämmer fan! Det händer ingenting.. Just nu i alla fall!
Kommande vecka kommer vara fullspäckad! Vi har rätt mycket att göra då känns det som! Massa samtal som ska ringas och papper som ska skickas och saker som måste planeras och tänkas på! 
Det är ju nämligen så att jag och Kimmie ställde oss i kö på en lägenhet för några dagar sen. Vi var näst sist på listan och trodde inte att vi skulle få den. Men nu har det visat sig att vi står först och har till den 21 på oss att bestämma oss! Så det är mycket som ska fixas nu på kort tid! Haha.. Men jag håller verkligen alla tummar jag har för att detta ska gå vägen!
:D
Så det kanske är bra att ingenting händer idag.. Så man kan 'vila upp sig' lite! Hehe..

Just nu sitter jag och kollar på 'Amazing Race' på 6an. I väntan på att 'How I Met Your Mother' ska börja! Jag älskar verkligen  den serien. Det är dock synd att dom visar några nya avsnitt på tv. Sen börjar dom om igen från början! Så man får liksom aldrig ett sammanhang i serien.. Eller.. Jo, visst får man. Men det kunde ju ha vart bättre planering! :D 

Nu ska jag kolla vidare och sitta still på mitt feta!! Höhö..


Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards