Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Matilda - 11 januari 2010 18:32

Japp, jag och Kimmie har kommit överrens om mellan-namnen på vårat barn nu! Flick-namn och pojk-namn! Och det känns så himla skönt!
Vi har tilltalsnamn kvar att fundera lite på, men vi har några på listan som vi är överrens om också! Men det är några fler... Så vi får fundera i några veckor till! Det är ju liksom ingen brådska!
:D Det kommer bli hur bra som helst till våran lilla plutt som är beräknad om 7 veckor!
Det har gått så himla fort! Och snart är dagen här! Och när jag tänker på det så blir jag nervös! Som tusan faktiskt! Jag vet ju att det kommer gå hur bra som helst! Men ändå så är jag lite rädd.. Men det är väl känslor som alla känner..! Jaa, det är det!   -Intalar mig själv- 
Och snart börjar föräldragrupperna också! Känns kul att, för då känner man att man verkligen är på G att göra det stora! Att komma in i allt lite mer och höra vad andra har att säga om sina graviditeter osv. Hoppas bara att Kimmie kan få ledigt dom dagarna. Men jag har läst att pappor ska få ledigt från jobbet för dessa möten! Så de ska nog inte vara någon fara!
:)

Över till något annat!
Jag ändrade lite på mamma's blogg idag, och jag hoppas att hon blev nöjd!
Den är i alla fall lite mer 'skön' att läsa nu, när de inte är massa starka färger och sånt som 'skär' i ögonen!
xD
Blev lite lila och svart .. Ja ni kan ju kolla in den om ni känner för det! -Pekar till vänster-

Har även ätit hamburgare och pompa idag med. Det var gott! Länge sen jag åt det! Och imorgon ska jag göra mat till älsk! Blir lite överraskning! 
Så jag ringde till pappa idag och frågade lite om recept och så! Men det var verkligen superenkelt! Känns kul! Så man får lite variation på maten!
Måste ju komma igång att laga 'riktig mat' nu när man får en liten skrutt som ska ha mat sen också!
:D

Men nu ska jag kika på TV eller hitta på något annat 'skoj'!

Ciao!
 

Av Matilda - 11 januari 2010 14:42

Jag fick en supermysig länk av mamma nu idag! Först fattade jag ingenting, men när mamma hade förklarat för mig så insåg jag ju vad det var!
Den ligger redan lite här och där på bloggen, men för er som inte har sett den än så kommer den nu igen!!


 



Så där kan ni följa nedräkningen! :D

Nu ska jag ta mig något att äta och sen ska vi tvätta och vara lite duktiga!!
:D

Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards