Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Matilda - 28 januari 2010 22:42

Idag var jag och Kimmie på första mötet med föräldrargruppen! Va kul! Man fick höra vad andra hade att säga och hur långt dom hade gått! Kommer bli mycket barn i Östhammar's Kommun i vår kan jag lova! Haha..! BabyBoom!!

Vi fick lära oss lite avslappning osv. Det är bra! Ni killar måste ju ta hand om oss! ;) Höhö..

Kimmie var helt ledig från jobbet idag också! Det var skönt att ha honom lite hemma! Men jag vaknade dock kl 8 i panik och trodde att han hade försovit sig! Men kom på lika snabbt igen att det hade han minsann inte gjort!

Annars har jag mest legat i soffan och tagit de lugnt! Riktigt skönt måste jag säga!
:D
Nu tänkte jag ta någonting att äta, kolla på Ice Road Truckers och sen gå och lägga mig! Kimmie KANSKE ska jobba imorgon. Vi får se vad det blir!
Annars blir det väl till att diska och städa.. Aj aj, men det måste göras!

Så ni får hade bra! Så höööres vi!

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards