Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Matilda - 24 januari 2010 23:32

Shit.. Är det verkligen såhär att vara gravid? Trött hela början av graviditeten och trött hela slutet av den också? Haha.. Eller är det bara det att jag sover för dåligt? Det känns verkligen som att jag sitter och gäspar hela tiden! 
Men jag ska inte sitta och klaga på det! Jag får göra något åt det istället och sova! Haha..


Jag fick i alla fall tag i Kimmie igår och han kom hem full, men mycket lugn till mamma och pappa kl 3! 
Haha.. De är så kul att se honom full! Det är inte ofta som det händer längre kan jag lova! Men han är för söt min tok!
:D


Nu över till varför jag valde att döpa detta inlägg som jag gjorde..
Jag och Kimmie satt och lyssnade lite på mammas musik idag, då jag kom att tänka på att mamma sa förr att hon alltid tänkte på mig när hon lyssnade på Abba's låt '
Slipping through my fingers'. Och jag har aldrig förstått varför hon skulle tänka på mig då! Jag har liksom aldrig lagt märke till den låten förens jag kollade på Mamma Mia filmen.
Så jag bestämde mig för att sätta mig och lyssna på texten och samtidigt Läsa den!
Jag hann inte ens lyssna klart på första versen så brast jag i gråt!
Om ni aldrig har tänkt på texten, så gör som jag och läs den samtidigt!
Oj vad jag grät igenom hela låten!
Och efter skulle jag berätta texten för Kimmie och bara grät och grät då med!
Tänk vad en liten låt kan göra med en.. Oj oj..!

 
Jag Älskar dig Mamma! Och jag är så jävla glad att jag har Dig i Mitt liv och att Du aldrig har gett upp hoppet om Mig! 
Det betyder så sjukt mycket! Och även fast jag kanske inte har visat det hela tiden, så jag har alltid tyckt så!
Jag ber återigen om ursäkt för Allt jag har gjort som har sårat dig! Hade jag kunnat spola tillbaka tiden, så hade jag gjort det, och ändrat så Mycket av det jag gjorde och sa då!
Jag tänkte inte längre än min 13-14-15 åriga näsa räckte! 
Men jag lovar att göra Allt jag kan för att aldrig göra Dig så besviken på mig igen!
Du är verkligen Bäst och Jag kommer Älska dig så länge Mitt hjärta slår!!!   




Av Matilda - 24 januari 2010 01:29

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa igen! :P
Jag skulle egentligen vart hemma idag. Men Kimmie åkte iväg till sin kompis som fyller 25 idag (Grattis!) och det blev vidare in till Uppsala för dom!
Jag HATAR att vara själv, så mamma sa att jag skulle komma in till dom! Kom in till Uppsala för 1½ timme sen. Och har suttit och väntat på svar från Kimmie sen dess...! Mamma ska nämligen upp och jobba imorgon, och jag vet inte om Kimmie ska sova här eller hemma hos en polare! Vill inte heller gå och lägga mig Innan jag får veta, i fall jag inte vaknar sen när han hör av sig!
Har skickat 2 sms, men har inte fått nåt svar..
Har jag tur så kan jag messa Johanna, som är på samma ställe som honom, och fråga om hon kan få nåt svar ifrån honom!
Är det inte så att man håller lite koll på mobilen när man är ute? Eller är det bara jag? Eller är det en tjej-grej? Jag hajar inte..
:P
Tycker i alla fall att man kan kolla lite då och då.. Well well.. Trött som ett svin är jag! Sover dåligt på nätterna för att jag har ont. Det suger verkligen!
Men snart (!) kommer lillskrutten och då blir det sova mindre av annan anledning! Haha.. Men jag gillar't!

Jag ville egentligen bara skriva av mig lite..! I väntan på svar......
:P Men inget kommer..! :P

Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards