Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Matilda - 15 januari 2010 17:35

Gårdagen blev i alla fall inte så tråkig som jag trodde att den skulle bli! Nej, inte alls! Vi kom på idén att åka till Uppsala och gå på bio! Med oss fick vi mamma och pappa! 
Vi gick och kollade på Old Dogs! En mycket rolig film! Den var helt klart värd att se på bio måste jag säga!
Många filmer känner man att det absolut inte är värt att betala för. Men denna var det!
Vi var 6 personer i hela biografen! Haha.. Vi satt ensamma under Hela reklamen och precis när bion började, så kom det in 2 stycken till! Hade iofs vart lite roligare om vi var HELT ensamma! Men som sagt! Den var bra och Värd att se!! Så gå och se den säger jag!
:D

Och nu har jag också suttit och funderat lite på om man ska sätta upp lite mål redan nu, om träning och så efter förlossningen!
Alltså, inte börja gå på gym och så direkt. För det hinner man aldrig! Men att man ger sig Fan på att ta långa promenader i rask takt! Så man kanske får kroppen för Beach 2010, som jag Alltid har sagt att jag ska ha! Haha..
Rätt roligt när jag tänker på det. 2007 - 08, sa jag Alltid att jag skulle vara fit sommaren 2010! Och mamma kom med att:

- 'Du kan ju inte sätta upp såna mål! Du kan ju vara gravid eller rent ut av redan fått barn då!'
Och hon fick alltid svaret: 
- 'HA! Jag ska inte ha barn så snart!' ;)
Sen så det kan bli! Man ska verkligen inte säga för mycket! För man får äta upp det lika snabbt, känns det som! Haha.. Men jag är så jävla nöjd med mitt liv just nu, så det göööör ingenting att hon hade rätt!

Nu kanske man ska ta tag att diska lite eller något innan Postkodmiljonären och Let's Dance drar igång! Då ska jag käka lite glass och bara njuta i soffan!
:D

Ciao!
 

Ovido - Quiz & Flashcards