Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Matilda - 16 januari 2010 22:58

Javisst! 
Här sitter jag och försöker intala mig själv att det är skönt och 'nyttigt' att vara ensam hemma.. Men jag kan inte rå för att jag Inte tycker att det är varken skönt eller nyttigt!! Bara tråkigt och.. Tråkigt!
:O
Men jag måste ju vänja mig liksom, eftersom Kimmie börjar jobba snart! Men det ska nog gå hur bra som helst tror jag! :D

Idag har jag i alla fall träffat Elin! Oj, vad jag har saknat henne! Tiden går så jävla fort och jag har verkligen inte träffat henne på hur länge som helst!
Och Erika med! Nog för att det bara var en snabbis, men dom är ju bra dom med ibland!
;) Höhö..!

Nej det blir inget långt inlägg för mig ikväll! Ska fortsätta kolla på Paradise Hotel XL!
Vi hörs sen!

Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards