Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Matilda - 18 januari 2010 23:50

Måste bara börja med att säga; Nej jag är inte speciellt insatt i sport alls. Jag känner igen vissa ansikten och tyckte vissa är bättre än andra. Mer än så är det inte. 
Men vi blev hembjudna till svärfar och Maggan på middag idag, och dom skulle kolla på den. Så vi satte oss ner och kollade på det! Och jag såg Hela! förutom dom gånger jag sprang på toan med min lilla lilla blåsa!
xD
Jag har nog aldrig sett hela idrottsgalan nångång.. Så lite stolt är jag nog över mig själv! DE NI alla idrott's-killar/Tjejer! Där fick ni så ni teg! ;P Haha.. Eller nåt!

Hade fått 2 kommentarer på gårdagens inlägg så jag tänkte svara på dom!
:D

Janina:  Jupp, stämmer! En ny lägenhet!!!! :D De är en 3a på 80 kvm som ligger i Gimo. (Ca 2 mil ifrån vi bor nu!) Vi håller tummarna som tusan!! Och vi får antagligen svar om det imorgon! Så håll gärna en tumme eller 2 är du gullig! ;)

Annelie: Det är en hyres som vi står i kö på! :) 

Hoppas att ni blir nöjda med svaren, annars kan ni skriva och klaga. Eller nåt sånt! :D Haha..

Vi var och kollade på lägenheten idag och den var i alla fall jättefin! Det var dock lite problem med grannen ovanpå! Men det kanske går bra ändå? Vem vet.. Kanske bara de paret som tyckte att det var störande. Vaaad vet jag?
:D Den var tydligen renoverad för inte så länge sen heller. Nya tapeter, neutrala, i hela lägenheten. Ljust och bra så det känns kanon!
Jag hoppas bara att alltid löser sig och att vi får ett ynka ja! Sen får vi se hur allting blir!
:D

Vi var efter lägenhetstitten till BM och lyssnade och mätte KarateKid! Magen var 31 cm, och hjärtslagen var 135 slag/min! Och vår lilla skatt följde SF (Symfus Fundus) måttet jättebra!
Jag hade också bra värden! Mitt järnvärde hade stigit sen förra gången vi tog prov! Och det är jag glad över! Så jag slipper ta 2 kapslar varje dag! Då hade min mage sagt ifrån på skarpen tror jag!
;P

Nu ska jag ta något att äta och kolla lite på 'Scrubs'! 

Ciao!
 

Ovido - Quiz & Flashcards