Tankar blir till ord !

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Måndag - Färdigt Uppdrag!!

Av Matilda - 25 januari 2010 23:15

Mitt andra uppdrag är nu inskickat till min lärare och det känns faktiskt riktigt bra! Jag gick inte in för att få sjukt bra betyg i denna kursen. Vill liksom bara ha den klar, så jag får mina poäng.. Men fick en glad överraskning här om dagen när jag fick mail ifrån min lärare att jag klarat första uppdraget och fick ett VG! Då känner man att man kanske är lite bättre än vad man trodde innan! :P Haha..
Jag vet att man inte ska 'se ner' på sig själv och sådär.. Men jag har aldrig vart mycket för att plugga och sitta ner och läsa en massa tråkiga saker i böcker för att sedan glömma bort hälften!
Men jag måste säga att jag tycker att Psykologi är roligt!! Kanske fortsätter med B-kursen sen!
:D 

Över till något som jag har funderat på ett tag.. Blöder man 'lättare' näsblod när man är gravid? Jag har tänkt på de i rätt många månader nu..! 

Jag har Aldrig blödigt näsblod i hela mitt liv!
Eller, kanske en gång om man fått nåt slag över näsan. Men då va jag typ 8! Efter det.. Aldrig..!
Men nu blöder jag rätt ofta! Inte så att de rinner, men att jag får sår och så i näsan. Det är jättejobbigt och gör ont!
"/ Det är inge kul alls måste jag säga!

Nej, nu kanske jag ska sätta mig och plugga lite igen! Eller i alla fall läsa igenom frågorna och få en överblick av detta uppdrag som jag tänkte börja med imorgon!
:D
JUST DE! Min historia-kurs som jag ska läsa efter den här kursen, såg jag igår, Slutar den 7/3! Och vi är beräknade den 4/3! Ha! Spännande! Vi får se hur det går!!

Ciao! 

 
 
Dr Johanna

Dr Johanna

26 januari 2010 07:32

Öhmm som jag kommer ihåg såhär efter snart 9år så blödde jag iaf rätt ofta näsblod under min grav.
Så de kanske e möjligt att man gör de lättare då, pga blodvärden hit och dit...
//Dr Johanna ;)

http://www.yohaana.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 12 januari 2011 22:24

Ut med det gamla och in med det nya, brukar man väl säga? Därför byter jag nu blogg! Jag kommer att ha denna kvar ett tag, så att alla läsare hinner med att hitta in till den nya! :D www.nattstad.se/Freaky So dont forget to check it ...

Av Matilda - 29 december 2010 23:00

Jag gick för ett tag sen in och kollade statistiken. Jag brukar ha runt 400 läsare i månaden.. Lite beroende på hur mycket jag skriver och så!Men till min förvåning, så hade jag Över 300 läsare den 4e December! Och jag skrev inte ens nånting då! Jag ...

Av Matilda - 29 december 2010 13:16


2010 har verkligen vart ett lyckans år!Men det har inte bara vart klarblå himmel och stilla vatten! Nej, absolut inte. Men alla år har ju sina ups and downs.. Jag har inte mått så bra! Men det är inte för att saker och ting runt mig är dåligt!! Tvä...

Av Matilda - 28 december 2010 00:47

Först och främst så har julen vart kanon!! Trevliga människor och mycket mat! Klappar till barnen och tindrande ögon! Men det var väl inte därför jag började skriva! Ville bara klargöra så ingen tror nåt annat!! Så Tack alla!!   Men såhär är de...

Av Matilda - 11 december 2010 13:10

Nej, det här är fan inte okej asså! Julkänslan har FORTFARANDE inte slagit mig i ansiktet, och det är bara 13 (!!!!) dagar kvar till jul! Jag vet inte vad jag ska göra!! Jag och pappa har bakat de traditionella biskvierna, jag har julpysslar och sa...

Ovido - Quiz & Flashcards